zondag 8 november 2009

Ho Ho Ho Have a Merry X-mas

Ben eens op het Internet gaan snuffelen naar kleurplaten. En heb hele leuke gevonden. deze heb ik in Adobe Illustrator omgezet naar een vector bestand (zodat je van die mooie strakke lijnen krijgt). En vervolgens uitgeprint op correspondentie papier. Na het inkleuren met Copic Markers heb ik voor de achtergrond de airbrush gebruikt. Op deze manier kreeg ik wat contrast tussen de baard en mijn achtergrond. De druppels en hartjes zijn Sticker Stones. (zelfplakkende steentjes). Ze zijn verkrijgbaar in onze Online Shop http://www.glitteronline.nl/



1 opmerking:

  1. ziet er heel leuk uit.
    En leuk gevonden op deze manier stempelen.

    Heb op mijn werk wel een laserprinter om eens te testen maar heb geen plaatje of het juiste papier.

    Kan niet wachten om weer te komen knutselen.

    BeantwoordenVerwijderen