woensdag 23 december 2009

Happy Birthday Voetballer


Deze keer een Jongenskaart. Ik heb hem heel eenvoudig gehouden niet te veel poes-pas.
Vergiste me alleen even in de maat want doordat ik er een ovaal om heen had gemaakt kwam hij ineens veel groter uit. De ovalen heb ik gesneden op mijn Craft Robo (soort cricut) uit transparante plastic sheets, vervolgens eerst het plaatje gemaskerd toen de eerste ovaal erop en deze met de airbrush bewerkt. Daarna het ovaaltje dat eruit gesneden was op het licht groene gelegd en een groter ovaal hier weer overheen en toen de donker groene rand geairbrushed. Lintje door het happy birthday kaartje en voila klaar was tie. Ik heb vind ik alleen de bal nogal donker gemaakt. Wilde deze eigenlijk Zwart/wit doen maar was bang dat dit niet uit zou komen met de schoenen. Achteraf gezien toch beter maar gedaan wat ik eerst wilde doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten