maandag 29 maart 2010

Happy Easter

En dan nu de laatste kaart van vandaag. Ik heb er een doosje van gemaakt. Met ja ik durf het bijna niet te zeggen maar weer een Digi van Karen Doodles. Ben helemaal verslaafd aan haar Digi's. Ze heeft ook elke week weer een paar nieuwe erbij. De prijs varieƫrt van 3 tot 4 dollar per Digi. Dat komt neer op ongeveer 2.25-3.00 Eur per stuk. Je kunt ze zo vaak uitprinten als je maar wilt. Wel is het zo dat ze als beleid heeft dat je de Digi's alleen voor je eigen mag gebruiken. Je mag ze niet delen met andere. Je mag wel kaarten verkopen met daarop haar Digi's verwerkt. Maar geen blanke afdrukjes.
Ik heb met onderstaand doosje even flink moeten puzzelen, maar vind het uiteindelijk wel heel geslaagd. Ga er denk ik een paar paaseitjes in doen. En dan stuur ik deze op. In onze onlineshop www.glitteronline.nl zijn de Rhinestones te koop die aan de rechterkant op de kaart zijn verwerkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten