zondag 8 augustus 2010

Spannend

Deze kaart is gemaakt voor Janetta. Dat is mijn oude overbuurmeisje. Ze gaat naar de middelbare school en ik vond het wel leuk om daar een kaart voor te maken. De Digitale stempels zijn weer van Mo's Digital
Ik heb ze naast elkaar gezet. Want vond alleen het meisje zo kaal. Aan de kaart zelf heb ik niet te veel Poes-Pas gedaan. De tekst Spannend heb ik met stempeltje erop gezet en achter elkaar door laten lopen. Heb op dit moment meer dan 300 kleuren van de Copic Sketch en ook mijn navullingen ben ik al aardig aan het aanvullen. Heb nu hier in Nederland een onlineshop gevonden die de sketch voor een hele aardige prijs aanbiedt slechts 4.50 EUR. http://www.hobbycompleet.nl/ voor dit bedrag kan ik ze niet meer uit Duitsland laten overkomen. De verzendkosten vanuit Duitsland liggen altijd rond de 12.50 Eur en in Nederland betaal ik voor 5 stiften maar iets van 2.50 EUR.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten