zaterdag 1 januari 2011

Happy 2011 Waxine doosje

Als eerste wens ik jullie allemaal een heel goed 2011. Het was bij ons al vanaf s'morgens 05.00 uur tot vannacht behoorlijk knallen en veel vuurwerk. Was daardoor alleen zelf zo moe dat ik oordopjes had ingedaan (ja die van de vakantie, komen ze toch nog van pas) en ben gewoon in slaap gevallen. Heb nog wel even meegemaakt dat het nieuwe jaar begon( toen was er nog meer knallen) :). Maar ik was te moe/ lui om er voor uit mijn bed te komen.

Ik heb deze keer een kaart gemaakt met daarin verwerkt een doosje. Vanwege de feestdagen heb ik er voor gekozen om hier waxinelichtjes in te doen. Maar je kunt er natuurlijk alles in doen wat je zelf leuk vindt. De maat is zo uitgewerkt op de Silouette dat de kaart verstuurd kan worden in een brievenbusdoosje. Kost je wel 4-5 postzegels vanwege het gewicht. Maar het is een ware verrassing voor degene die het binnen krijgt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten