donderdag 24 februari 2011

explosion box

De Explosion box kwam ik ergens tegen op internet. Alleen spijtig genoeg geen patroon natuurlijk Maar zoals jullie van mij gewend zijn was dat niet zo'n groot probleem. Ben gelijk aan de slag gegaan op de silouette snijmachine. Heb overal losse patroontjes van gemaakt en gesneden.

Op de bovenste foto kun je zien hoe ik eerst de binnenkanten van de doosje hebt beplakt met design papier. En ook aan de buitenkant van deze doosjes zit een strookje designpapier
Vervolgens de binnen en de buitenkant van de omlijsting ook versierd met basic en design papier. Had me eigen extra veel werk bezorgd omdat ik graag 2 lagen papier wilde gebruiken.
De volgende keer dat ik er eentje maak doe ik aan de binnenkant bij het dunne strookje alleen maar een dun velletje. Of misschien wel helemaal niets. Het probleem was namelijk dat het nu zo dik werd daar dat het doosje niet goede wilde sluiten. Gelukkig kun je met lint veel oplossen
Hoop dat jullie hem mooi vinden.

1 opmerking:

  1. wouwwwwwwwwwwwwww
    wat een gave box heb je gemaakt
    echt heel mooi
    groetjes ellyelly

    BeantwoordenVerwijderen